Friday, November 28, 2008

~sOnOk BanGat berJaLaN~

hari ni aku semangat tol bangun pagi...tgk muke pun da tau...ngengenge...walaupun sablm2 ni pun penah pgi riadah...tp ari ni entah la semangat gilew aku ni.....





...berjalan sakan berSama Emak,adik and ImaN si bdk Kecik ni...pagi2 lagi ku bleh terbgun sendiri sonok plak wat riadah tiap2 pagi...mmg nak truskan je Riadah setiap cuti ni..kuar la jgk peluh ni...kali ni ayah aku da isi minyk penuh,aku n mak aku pe lagi jln la gamaknye...pagi2 lgi aku da bersiap nak kuar.dlm kol8.00pg da siap kuar da.....kali ni ktowg xmkn kat gerai.mak bwk air teh n bli je mknan kat gerai kirenye bwk bekal la ni...mule2 da sampai kat tsik PerMaisuri2 ingt nk berJaln la dulu....nak tau pe ktowg wat duLu....

hahah pe lagi makan la...masing2 da kelaparan....tgk la si iman ni.selere btol ha...



tgk la si iman ni makn berselere btol..mane xnye makn sambil berjLan payah btol nk suap si bdk ni,...

uh kenyang sungguh makn ari ni.....tgk la mak...licin2...alhamdulilah
tgk la gaya iman 2 keletihan da....yela ktorg pun penat melayan bdk kecik ni...hehehehe ...lepas melayan si iman ni men ingat kan nk la bawak die g mandi kolam kat sebelah kolam renang 2..just sje2 je..last2 nk pi masuk 2 security kat situ ckp da tutp die ckp ari jumaat die tutp kol10.30 and than kol 2.30 baru bukak blik...so xjadi la nk bwk si iman ni mandi....len kali la iman ye.....pas2 ktowg blik dlm pukul 12 baru sampai umah....sampai2 umah aku pun sebuk kan diri g basuh kete..uish rajin2...ngn iman2 skali mandi kat luar....bdk kecik ni ape kire lgi sonok la die men air......
lepas je iman mandi aku pun da siap cuci kete...tak lame pas2 uish keletihan Iman...trus ketiduran die......

1 comment:

arejar said...

bgs2 teruskan aktiviti anda
:)