Friday, November 28, 2008

~MemBeLi BeLah~

Assalammualaikum......ni wak2 petang...da setel aku cuci kete tghari2....wah puas ati la..sume aku vakum.sabun,lap..kilat la berseri tuh..hahaha sje nak manje2 kan kete abg syg aku ni.....yela ckp kete pinjam da gune pandai2 la belai kete ni....sambil2 tu gune bwk myMom jLan la.....ni la kete setelah di ManJaKan.
da siap je cuci kete,myMom ajak g Bli Barng dapur yela da akhir bulan mcm2 la nk di beli..aku pun pe lgi trus la bersiap.

pdhal nak g mne jew...g EconSave tmpat biase aku n fmily aku bli brg dapur bukan pe jimat bli kat situ...padahal jimat xjimat jugak la...mak aku membajet bli..yg aku ni men amik je ape aku nak...hahahah keje aku ang adik aku looo......tp yg penting amik ang letak je kat bakul wat muke slambe....yg pnting yg byr Fham2 sudeh...hehehehee


haa ni la muke adik aku mmg keje die menolak troli....hahahha keje aku plak mengambil barng2 yg berkenaan jew...hahhahaa bek kan aku....mak plak tah kemane2 tah die amik barg..tau2 jumpe satu tmpat...tau la da biase bli brg kat si2....

tgk la troli penuh ngn brg..da puas ke mak....haaaa tgk gaya mcm da PUas tp pdhal..


yela mak bli jela...den tau mkn jew......sayg mak sbb nak mask ayam rempah...pas2 ikan 2 nak mak gulai asam pedas tok malam ni......

da lepas g econSve aku trus nmpak drive True...hahaha pe lg....mkn myFavourite la....mcFlurRy OreO la....da la wak2 panas plak 2.....dpt mkn McfLurry wah...gilew Mat
ktowg blik je umah dlm pukul4.30..
Thanx MyMom i LovE u...mmmuahs....esok kite kuar lagi tau....xsilap esok aku n family nk g umah Sepupu aku plak....penuh plak xtivity...
sampai je umah uh itu la wak2 aku rehat pown....mmg rehat abes la...
tibe je malam xpasal2 tetibe owg yg da lame sgt aku xjumpe..windu sgt kakak angakt aku k.Lin n mmber aku si Faiz..berborak depan Umah...aku dpt present dr die...so sWEeT...ingt lagi last dpt Present dr die mase Form2..die bg NoVeL da la Wak2 mmg giLer NoveL...Nak tau die Bagi ape kat aku Malam ni td...sweet sgt..





thanx kakLin....windu bangat same die...

2 comments:

Unknown said...

queen pinky~

sweety88 said...

hehehe jgn jeles...