Friday, June 12, 2009

~cuTi~

Akum.....
ari ni da msuk 3hri aku ganti pose..aduh byk lagi la aku nk ganti..
xsilap aku 10hri aku kene gnti thn ni....
xde pe nak cite sbnrnye...cuti ni aku dok umah je...sbb 2 rajin nk gnti pose..
melainkan ari sbtu n ahad bz ngn undangan kawen...bygkan ari sabtu 2buah umah ahad pun same..
To :
NaNiE


Nak ucap "Selamat Pengantin Baru" kat mmber karib aku ni
yg mse kecik dulu kte penah men same2,suke same2,
ingt dulu waktu kecik2 dulu,kte penah main mak2,kawen2
nah amik ko,ko yg kawen dulu....
ape2 pun tahniah aku ucapkan,yela jodoh kan kte xleh nak tolak....


keluarga pihak pompuan...iaitu mmberku Rosenita aku pggil "Nanie"


ni keluarga pihak lelaki,"Man"

tgh aku khusyuk2 tgkap gmbar tetibe aku ternmpk sowg akak ni...mcm aku kenal die
rupenye akak senior aku kat kptm.(yg tudung purple 2)...lembut je borak ngn die
rupenye die follow mmber die g kenduri 2...tgkla yg laki baju coklt 2 mmber die la 2...
yg 2 plak(laki tu)bf adik mmber aku ni....la cm2 rupenye...


ni la akak nye...ape namenye ek...ala lupe r...
borak2 ngn die,die leh tnye aja mne,yela slalu kan ktowg mmg sntiase berdua
die pelik aja xde...hajar--> akak 2 kim salam kat kamu...

time poting kek



ni time hri jmaat,hari pernikahan
byk lgi sbnrnye pic yg aku tgkap....
ceria je aku tgk mmber aku ni...ape2 pun slamat menempuh alam rumah tangga...ok
Semoga berbahagia ke anak cucu...
Syang kamu...



1 comment:

arejar said...

hahaha...
kak D ni...
w'slm to kak D...