Monday, June 22, 2009

CeritaKu

pada 19hb(jumaat)
jiran aku iaitu cik Sariah smpena kenduri doa selamat
anak nye yg akan bertunag esok...
so aku,mak n jiran2 tolong la ape yg patut,
aku just tolng wak2 petng 2 je,2pun tolng potong kepala udang n kupas bawang..
aku rase aku la yg pling muda kat si2.
bukan menyibuk ke ape just suke la join kenduri2 cmni...
malam ni plak ade doa selamt
mknn yg ade mlm 2 mee kari,mihun goreng n kuih mueh...

pada 20hb(Sabtu)
arini pulak petang dlm kol3 mjlis pertunangan anak nye pulak,
tema hantaran warne pink,
boleh la aku mlas plak nk komen hantaran die
yg penting hdir mjlis n makan..
2jela yg aku tau....
ni antara pic yg smpat aku tgkap...






ni antara jiran2 yg peramah and mulut bleh than bercerite...

da selesai je majlis tunang si Ernie ni...
ape lg ade mjlis lgi mlm ni,
ni rancangn si tuan rumah la...
nak tau ape die sambutan hri bapa mlam ni...
padahal hari bapa ni xdirancng pun,,..
sbnrnye nk wat karoke je....
tup2 adela si jiran aku sowg ni terlmpau rajin nk buat kek
sape lagi si cik intan la...nseb bek la ade die
klu x mmg xsmbut la hri bap tnpa kek....
malam 2 jiran2 gotng royong masak nsi goreng sje mkn ringan2 n
aku n mak aku goreng keropok dr rumah,
pas2 ngn musim durian plak ade plak ktowg melantak durian...
uit makan je la dri petang bwk ke malam....
ni nyanyian bdk bwh 3than..
iman nyanyi lagu rock 2....




"SELAMAT HARI BAPA"

seronok betol malam 2...habis mjlis 2 smpai dlm kol12 lebih..
keje aku bsuh pinggn..tp sonok sgt jirn2 aku...
sume gotong royong mengemas...
lain Tahun bleh wat lagi...heheheh

2 comments:

Novel ReVieW said...

best...best..nanti kita parti lg...

sweety88 said...

oraite cik intan...nnti kte parti hari pe plak....