Tuesday, March 17, 2009

bdk2 tdika jwb,die xbp sgt BtolKan.....tag dr Dak Siti

~hah ini la jwpn die~

1.Nama penuh anda?
::mala comei bt razak manis

2.Nama samaran yang dipanggil oleh kedua ibu bape anda?
::comei

3.Tarikh lahir anda?
::08 feb 1988(cpt kumpul wang,hdiahkan tok taun depan,taun ni pun masih diterima lgi)

4.Barangan simpanan yang paling anda gemari??
::cincin (yg diberi oleh yg tersayang)
::coklat & kek(nak simpan tp mcm syg nk simpan so da abes dimkn)simpan dlm gmbr jer
-coklat-->daksiti bg and mmber clas aku shida n Cham
-kek-->owg tersyg bg and Dak Mar

5.Barang yang diingini oleh anda?
::kereta(tggu owg tersyang belikan lah)

6.Pada siapa anda ingin tagkan??
::membe2 aku...yang terer sgt jwb soalan dak2 Tadika ni antaranya mar,ella,ayu,echah...yg diberi oleh cikgu Tdika,(dakSiti) yela die kan kwn ngn cikgu yg mengaja mcm kerani Bank..(spe ek!)lu pikir la sendiri!!!...ekekkeke...klau di gabungi MANSITI YANG PUNYE bkn MANBELON YG PUNYE......

5 comments:

arejar said...

wah2~
pe ni ade msk name cikgu tu???
ko nk kene nih!!!
hahahaha
mati aku kene cekik dgn man nt
haha

sweety88 said...

hahaha korg kan MANJA....i'm sorry!!!

sweety88 said...

heheheh mseti die marah aku kan...eh brani ke die marah aku...hahahahah...ala gurau jer..jgn mare

arejar said...

hahaha
seb bek die seorg yg penyabar
hahahah

Unknown said...

comei~
hihihihi~~