Thursday, January 08, 2009

~hari Ini~

ari ni aku dok umah je dr pagi smpai ke petang...xla bowink sgt dok umah,nseb bek ade si bdk kecik ni dok melayan die jela....ni la anak yg mak aku jga.da lme2 jg syg plak kat die ni....bijak betol...so xde la busan dok umah,klu ade die...
tgk la aksi2 yg die buat ni....
pkul8mlm plak aku kene hantar adik aku najiha pegi tuisyen kat setapak,tuisyen adik aku ni buat aku bengg tol ngn ayah aku ni,xde ke tmpat yg pling dekat ngn umah nak anta die tuisyen,yela selalunye ayah je anta die g tuisyen,ari ni ayah aku xsempat nk hntar die,so ape lg tugas aku la g anta die..nseb bek mak aku ikut skali xde la bowink nak g mne..da anta je jia tuisyen die msuk kol9-10..so.time nk tggu adik blik aku n mak aku pg la merayap2 kat tmn si2,ternmpak plak kat tepi jln ade plak psr mlm.aku ngn mak ape lg pg la singgah 45mint gak la ktowg berjln kat psr 2...da abes jln ktowg trus amikadik aku dr tuisyen....sampai je umah da rehat2 je tetibe ade plak owg col aku,(owg xdiingini)watpe la die kol aku lg.....eeeeeeeeeeee biar la die yg penting aku doakn die bhgie ngn idup die..jnji skrg aku tgh berbhgie,...ngengenge..ok mala da nk tido da..smpai ni jela cite tok hari ini....

3 comments:

Unknown said...

da besar ye anak ko... lame x jumpe...

sweety88 said...

heheh tgk la sape yg jga...ubat batuk cap anak n ibu..heheheh

Unknown said...

mane bapaknya?.. jeng3!!