Thursday, November 27, 2008

~RiaDaH SeSuDah SiHaT~

hola...assalammualaikum'..ni first da aku wat blog ni..slame ni malas nk wat,xde mase..smalm btol2 hari suram sedunia kat umah aku ni.aku and adik jia aku dEmAm + MuntaH..huhuhu...xtau la nape,mybe skang ni tgah muSim HujaN kan...ape2 pun seb bek ari ni aku da ok...da lepas demam2 pg2 lagi aku da bgun pagi yela mane xnye seharian SeMaLam xmkn lapar oo,perut pun masuk angin,ingat kan nak la masak nasi goreng..last2 mak ajak g mkn gerai..aku pe lagi laju la g amik kunci Kete Terus start keTe..msing2 lapar xsilap wak2 2 baru kol8 pagi.....aku makn nAsi Lemak + Teh Tarik...hehhee...aku bawak si Iman skali anak mak aku Jaga...pas2 ktorg trus pegi TaSik PerMaisuri Sje je jln2 kuar peLuh...(lepas deMam kan)......seronok la dpat berpeLuh seharian,sonok jgk meLayan si Bdak kecik si Iman ni...









No comments: